luni, 6 iunie 2016

Păstrarea e-mailurilor ca interacțiuni în Simple CRM


       Simple CRM vă permite să stocați un e-mail sub formă de interacțiune.

 Fiecare utilizator de Simple CRM are un e-mail dedicat.

       Pentru a cunoaste adresa dvs de e-mail Simple CRM:
- Deschideți modulul "Admin" (Meniul principal -> "Admin");
- Faceți clic pe caseta "Lista de utilizatori";
- Dacă sunteți Administrator Simple CRM, vedeți o listă de utilizatori si adresa de e-mail a fiecărui utilizator în coloana "Mesaje primite";
- Dacă nu sunteți administrator, adresa de e-mail Simple CRM apare în "Inbox Simple CRM".

Toate e-mailurile trimise la această adresă de e-mail vor fi stocate pe serverul Simple CRM.

       Pentru a converti e-mailurile primite în interacțiuni:
- Mergeți la modulul "Desktop Simple CRM" sau "Interacțiuni";
- Faceți clic pe butonul "Accesați mesajele primite";
- Așteptați câteva secunde, e-mailurile apar în Simple CRM ca interacțiuni de tip "0 - E-mail".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu