miercuri, 29 iunie 2016

Limitarea accesului unor utilizatori la anumite contacte, societăți și interacțiuni și permiterea accesului deplin pentru alți utilizatori


       În Simple CRM puteți limita accesul unui utilizator doar la anumite contacte, societăți și interacțiuni care îl afectează în mod direct. Cu toate acestea, unii utilizatori ar trebui să aibă acces la toate contactele.

Exemplu: comercializarea pe zone geografice, stagiari, zone defavorizate, etc.

       Pentru aceasta trebuie să creați un proiect de utilizator cu drepturi limitate.
Un utilizator de proiect este un utilizator care nu vede nimic, decât ceea ce îi este permis să vadă din proiectele la care a fost invitat să lucreze.

Procedați după cum urmează:

1) În modulul "Admin CRM" modificați tipul de utilizator pentru fiecare utilizator căruia doriți să-i limitați drepturile (îl treceți ca "Utilizator de Proiect" și apăsați pe "Înregistrați").


















2) Creați (sau modificați) un proiect non-public pentru utilizatorul vizat:
- Denumiți proiectul, de exemplu "Prospectare Regiunea Sud-Est";
- Debifați "proiect public";
- Înregistrați proiectul.























3) Atribuiți proiectul către utilizatorul în cauză:
- În lista de utilizatori de proiect, selectați utilizatorul.
- Faceți clic pe "Înregistrați".










4) În cadrul proiectului, atașați contactele care sunt atribuite utilizatorului cu drepturi limitate. După fiecare societate atașată apăsați pe "Înregistrați".















5) Ultima etapă: atribuiți un proiect implicit pentru utilizator așa cum s-a explicat în acest articol.


În acest fel:

- Fiecare "Utilizator de proiect" are acces doar la contactele, companiile și interacțiunile care se referă la el și numai la acelea;

- Alți utilizatori asociați vor avea acces la contactele, companiile și interacțiunile implicate;

- Administratorii vor avea acces la toate informațiile, indiferent de tipul lor.

Pentru a afla cum să gestionati proiecte, vă rugăm să consultați documentația Simple CRM aici: http://crm-pour-pme.fr/pdf/DocumentationSimpleCRMv2_0.pdf

A se vedea paginile 46 și următoarele pentru managementul proiectelor, precum și paginile 70 și următoarele pentru gestionarea tipurilor de utilizatori.


       Exemplu practic

Petru este un agent comercial care gestionează un portofoliu de 200 de clienți din zona geografică Sud-Est", el ar trebui să-i contacteze în mod regulat.

Aici este procedura pentru a limita accesul lui Petru numai la cei 200 de clienți:

1) În modulul "Admin CRM" administratorul Simple CRM modifică tipul de utilizator al lui Petru. Din "Utilizator", Petru devine "Utilizator de proiect".

2) În modulul "Proiect", administratorul Simple CRM crează un proiect non-public numit "Prospectare Regiunea Sud-Est." El adaugă utilizatorul Petru la acest proiect.

3) Administratorul Simple CRM selectează și adaugă clienții lui Petru în proiect, fie unul câte unul, fie în mod direct dintr-un centru de interes folosind datele culese printr-o campanie de prospectare.
Puteți vedea explicația video aici: https://www.youtube.com/watch?v=EjVqA2KCK-o

4) Gata! Petru nu vede clienții, cu excepția celor care au fost atașați de administrator prin proiectul "Prospectare Regiunea Sud-Est."


5) Pasul final: atribuirea proiectului implicit lui Petru așa cum s-a explicat în acest articol.

       Repartizarea clienților către alți agenți comerciali

Să presupunem că Petru părăsește compania. A venit Pavel, care preia portofoliul de clienți ai lui Petru.

Iată cum se atribuie toți clienții lui Petru către Paul:

1) Deschideți proiectul "Prospectare Regiunea Sud-Est";

2) Se elimină accesul lui Petru la acest dosar;

3) Adăugați utilizatorul Paul în acest dosar;

4) Gata! În 4 clicuri, ați atribuit lui Paul clienții lui Petru.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu